recent
أخبار ساخنة

אדם חמוש נהרג לפחות 19 ילדים ו 2 מבוגרים בבית ספר יסודי טקסס

אדם חמוש נהרג לפחות 19 ילדים ו 2 מבוגרים בבית ספר יסודי טקסס






 מספר האנשים אשרו נהרגו בפיגוע ירי בבית הספר Ovaldi, טקסס, עלה ל 21, על פי סוכנות ידיעות AP.





 בין ההרוגים היו 19 ילדים ושני מבוגרים, טראוויס קונסידיין, דובר מחלקת טקסס לביטחון הציבור, סיפר לסוכנות הידיעות AP. רשויות מקומיות והמדינה לא סיפקה את שמות או תיאורים של שני מבוגרים, אבל נגיד גרג אבוט, אמר אחד מהם היה מורה.





 מוקדם יותר, סמ"ר. אריק אסטרדה של טקסס המחלקה לביטחון הציבור אמר ל- CNN כי היורה גם מת. אסטרדה גם סיפק פרטים חדשים לגבי האירועים שהובילו לטבח המחריד בבית הספר היסודי רוב, על 85 מיילים דרומית לסן אנטוניו.





 על פי שיחות אכיפת החוק שהחל סביב 11:20 לפי שעון מקומי, האקדוחן, אשר זוהה כאיש 18 בת מ Ovaldi, ירה סבתו בביתה לפני לכיוון בית הספר בסביבה גדולה, משאית כהה . המכונית התרסקה לתוך תעלה סמוך לקמפוס הקטן.




 מתקשרים ספרו אכיפת החוק שהוא נתפס מקבל ממשאית נושאת "סוג של אקדח", תרמיל, ואת לובשת שריון גוף. אסטרדה אמר האיש עשה את דרכו לתוך הבניין הספר מדלת הפונה דרומה והחל ליר





לא ברור אם ליורה יש מטרה או מטרות ספציפיות בראש.




 דובר המחלקה לביטחון המולדת אמר שסוכני משמר הגבול של ארה"ב היו בין גורמי אכיפת החוק שהגיבו, והחליפו אש עם חמושים שחתרו בתוכו. לפחות סוכן אחד של משמר הגבול נפצע.


 על פי החשד, סוכן משמר הגבול ירה והרג את החשוד, אמר גורם במשמר הגבול ל-NPR.


 לבית הספר לומדים כ-600 תלמידים בכיתות ב', ג' וד'. לפחות אחד מהקורבנות הבוגרים היה מורה בבית הספר רוב. יום חמישי היה אמור להיות היום האחרון של שנת הלימודים, לפי אתר בית הספר.


 הירי ההמוני מתרחש 10 ימים לאחר שחמוש פתח באש על סופרמרקט Egg Blaze בשכונת בלאק של באפלו, ניו יורק. בתאונה זו נהרגו עשרה בני אדם.






 הנשיא ביידן אמר שהגיע הזמן שהמחוקקים יעמדו מול לובי הנשק



 קיוויתי שכשאהיה נשיא לא אצטרך לעשות את זה", אמר נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לאומה בנאום מהבית הלבן ביום שלישי בלילה.


 "עוד טבח באוולדה, טקסס בית ספר יסודי יפהפה, תלמידי כיתות ב', ג' וד' תמימים וכמה עשרות ילדים צעירים שהיו עדים למה שקרה - רואים את חבריהם מתים, כאילו הם בשדה הקרב, למען השם. הם' יחיו איתה עד סוף חייהם, "הוא בין אנחות כבדות.



 לכאורה עייף ומתוסכל, ביידן המשיך: "מה שפגע בי זה שסוגי הירי ההמוניים האלה מתרחשים רק לעתים רחוקות בשום מקום אחר בעולם, למה?"


 "יש להם בעיות נפשיות. יש להם סכסוכים מקומיים במדינות אחרות. יש להם אנשים שהלכו לאיבוד, אבל סוג זה של ירי המוני אף פעם לא קורה עם סוג ההיסוס שהוא מתרחש באמריקה. למה? למה אנחנו מוכנים לחיות איתם הטבח הזה?"




יש לו גם מילים שטרן למי ממשיכים המאמצים לרפורמה דבוקת שליטה אקדח, ואמר, "כאומה, עלינו לשאול, ואילו בשם אלוהים אנחנו הולכים לעמוד מול שדולת הנשק?"


 "כאשר בשמו של אלוהים נעשה מה שכולנו יודעים במעיים שלנו חייב לעשות?" ביידן אמר, לפני וציין כי ב -10 השנים מאז הירי ההמוני בבית Sandy Hook יסודי, אשר התרחש כשהיה סגן נשיא, היו יותר מ 900 ירי דיווח בחצר בית הספר.


 "אנחנו חייבים לפעול", הוא הצהיר. "אל תגיד לי שאנחנו לא יכולים להשפיע על הטבח הזה."


 במהלך שינויים בשני העשורים, מחוקקים יש דחף בעבר במדיניות פיקוח על נשק לאחר ההוצאות להורג ההמוניות אך התקשתה לקבל את הקולות הדרושים כדי להעביר את הסנאט, עם הרפובליקנים בעקשנות מנוגדים.


 ביידן הורה דגלים בבית הלבן ובנייני ממשלה אחרים טסים לחץ תורן לכבד את הקורבנות.






 נגיד גרג אבוט אומר טקסס היא באבל




אבוט אמר: "כאשר ההורים להפיל את ילדיהם בבית הספר, הציפיות הם צריכים לדעת כי הם יוכלו להרים את ילדיהם כאשר מסתיים יום הלימודים."


 "ישנן משפחות אשר נמצאים באבל בעת הנוכחית, ואת מדינת טקסס באבל איתם העובדה שהורים אלה לא יוכלו להרים את ילדיהם."


 מפקח האל הארל אמר כי שאר שנת הלימודים בוטלו. הוא אמר לכתבים יום שלישי בערב "שבר היום לבי." "אנחנו קהילה קטנה ונצטרך התפילות שלך כדי להתגבר על זה."


 ממשיכים להתייחס הפצועים, שחלקם הועברו לסן אנטוניו

 גורמים רשמיים אישרו בבית החולים האוניברסיטאי הזיכרון Oovalde שני מקרי מוות בעת ההגעה. והם לא מספקים פרטים נוספים על המנוח.


 העברת 13 ילדים לבית החולים, שניים מהם הועברו למתקנים בסן אנטוניו, קצת יותר מ 80 קילומטרים.


 הם הוטסו אישה זקנה בת 66 ילדה 10 שנים גם אל בית החולים האוניברסיטאי בסן אנטוניו. בית החולים אישר כי האישה הייתה במצב אנוש.



 גורמים רשמיים מספקים פרטים על הירי




הסנאטור רולנד גוטיירס אמר ל-CNN שהילדה הזקנה היא סבתא היורה בת 66.


 הסנאטור אמר, "עדיין תלויים ועומדים", בהתייחס למקרה של הסבתא.


 פקידי משטרת אובלד הודיעו כי חשוד חמוש נעצר בשעה 13:06. שעון מקומי - כשעה וחצי לאחר דיווח על ירי פעיל בפעם הראשונה.


 הוא החל לירות בבית הספר בשעה 23:32 ב-Bbaha.qal Oovalde פקידי מחוז החינוך Unified Independent כי כל בתי הספר המקומיים נסגרו עם החדשות על הירי פעיל.


 הם פונו תלמידים ומורים למרכז האזרחי בעיר, שם גורמים רשמיים מציעים כעת ייעוץ אבל ביום רביעי.

اعلانات داخل المقالة

google-playkhamsatmostaqltradent